Friday 29 April 2016

perlaking berkesan

Migafa Mussie Fifah, [30.04.16 01:38]
[ DULU SAYA KEJAR PEREMPUAN, SEKARANG PEREMPUAN KEJAR SAYA😝 ]
.
.
" Dulu takde perempuan pun nak pandang saya sebab kulit saya gelap. Tapi lepas amalkan Perlaking ni, berderet perempuan mintak no fon saya 😂"
.
Wah!! Dahsyatnya penangan Perlaking ni kan 😱. Buat kaum hawa, tak tercabar ke tengok muka cik abang ni dah makin putih + licin lagi tau!
.
KELEBIHAN PERLAKING:-
🎀 Melembapkan kulit dalam masa 24 jam
🎀 Membuatkan kulit semakin flawless, gebu & glow seolah-olah memakai mekap
🎀 Kulit jadi putih kemerah-merahan dalam tempoh singkat
🎀 Jeragat semakin pudar seawal pengambilan 1 sachet
🎀 Mengecutkan jerawat & minyak muka semakin berkurangan
🎀 Memudarkan parut jerawat
🎀 Mengecilkan pori-pori muka & membuang blackhead
🎀 Kulit awet muda, tegang & cantik
🎀 Tiada PANTANG LARANG termasuk kafein
.
Cepat!! Dapatkan kulit putih gebu SEBELUM RAYA!

DPTKAN DGN HARGA KASIH SYG SKRG UOLS SEMENTARA STOK MASIH ADA...JIMAT BKN RM10...BUKAN RM20...TAPI...JIMAT RM40!!!

...Cepat order laju-laju!!!

WhatsApp
"PERLAKING" ke 013 9061208
"PERLAKING" ke 013 9061208
"PERLAKING" ke 013 9061208

SETIAP PEMBELIAN DAPAT FREE GIFT!







*COD area:
kubang kerian,demit,bayam,baung,pengkalan chepa,umk,uitm kb,wakaf che yeh,RTC tunjong,melor,bachok

♡Kak Fifah ( L5 004/AG005)

 #‎regiseredagent
 #‎teamrizqperlaking
 #‎pearlpowder   #‎salmonfishcollagen   #‎Omega3   #‎theBestPearlPowder   #‎rajamutiara   #‎putihgebu   #‎flawless   #‎GLOWGLOWSHINEUOLS   #‎perlaking   #‎trustedseller #kotabharu




No comments:

Post a Comment