Wednesday 24 June 2015

Suspa Beauty Stokis Kota Bharu

Salam lama tak hupdate blog heheheheheheh..ala sorry lah..bz maa..

ok2..sape nak suspa beauty wasap je saya di 013 9061208 taw! blh baca entry sy sebelum ni pasal suspa beauty...sy adalah stokis kota bharu kalo nak cod ke..nk pos ke boleh wasap saya naa...saya pun ada ejen dah...nnt sy bg info ejen saya..awak boleh beli melalui saya dan mereka...

hurm..nak tgk gambar lama sy? dulu kulit saya teruk sgt...tapi alhamdulillah dengan suspa beauty berkesan positif..sebab tu lah saya jadi ejen n now dah jadi stokis sah suspa beauty...


ni la kulit saya dulu...mmg teruk...ada lagi gambar jap lagi saya attach...jom tgk antara testi baru..sy ada ratusan testi...boleh add saya d fb iaitu MIGAFA MUSSIE..







sikit je bagi ..nanti nak taw lanjut wasap je ...hehehhehehe...nak tunjuk lagi gambar saya sendiri...anda nilaikan yer....


haa...ada perbezaan tak?

set percubaan hanya....

rm 50 unt set percubaan yang ada 4 item hot iaitu

1.day cream = foundation or base mekap pn blh.bila pakai x melekit n x berminyak100 percent bersetuju.ada yg cakap bmnyk tp lps bbrp mgu dh ok.ia balance kn skin anda n bila dh ok ia normal
2.sabun gluta = untuk cerahkan wajah..hilang parut...bersih kn lapisan kulit dr dlm
3.night cream= merawat kulit dr dlm lps seharian terdedah kpd kotoran,sinaran mentari
4.whitening booster= bekerjasama dgn night krim unt memberi nutrien kepada kulit...anjal kn kulit...putih serta hilangkan parut.

100 percent xd kimia.kalo ad kimia maka hbs kulit ku....lg plak krim suspa x melekit plus x bersinar.kalo melekit n bersinar of course ia mgndungi high level of merquri n hidroquinon. Serik dgn kulit rosak selama bbrpa tahun...now settle dgn hny suspa beauty.thats why sy jual.bkn nk untung tp nk tolong girs n boys out there yg ada a bad skin condition.no matters who u are ...jojom pakai SUspa Beauty...

013 9061208


postage setiap hari !! kecuali Jumaat & Sabtu

cod : dalam kota bharu/kubang kerian/pengkalan chepa/umk/uitm/p
anji dan serata dalam kota bharu area
 berdekatan


ok lah di bawah ni adalah ejen saya yang sah..ejen suspa beauty under saya! kalo nak jadi team saya...meh wasap..modal serendah rm 200 je! satu kawasan terhad dua orang je taw...



SELANGOR
-------------
♥RAWANG ; PUAN BAITY ( 011-3272 0916

♥ KAJANG/BANGI : PUAN MAZZ (018-230 1122)


SEMBAN/PUTRAJAYA
--------------------
♥ PUAN AISYAH (013-2005520)


PAHANG
------------
♥ K.LIPIS : PUAN HAFIZAH 
( 019-9421718)

KELANTAN
-------------
♥KOK LANAS : PUAN NORIZZATI
(011-1781 5301)

❤ KOTA BHARU/PASIR MAS: KAK YA
(018-9167302)

KEDAH
-------------
❤LANGKAWI : ILA(011-24118997)

Nnt kalo yang berdekatan mereka boleh cod shj.pos merata malaysia pn boleh.

No comments:

Post a Comment